Продавець KanzExpert розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1524 відгуків
🚚 Безкоштовна доставка від 1000 грн службами доставки! *Читати умови
61157, ул. Александра Шпейера, 2, Харків, Україна
+380 (93) 671-12-93
Канцтовари для всієї України
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару. Процедура повернення товару Належної якості*: - зателефонуйте на номер, який вказаний на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів. Усі послуги перевізників та комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок покупця. Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів: - косметичні вироби - дитячі іграшки м'які гумові надувні - зубні щітки - апарати для гоління - помазки для гоління - розчіски, гребінці та щітки масажні - рукавички - білизна натільна - білизна постільна - товари в аерозольній упаковці - друковані видання - інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо) Процедура повернення товару Неналежної якості**: - зателефонуйте на номер, який вказаний на сайті та повідомте про намір повернути оплачений товар; - повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; - після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників та комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок. *Товар належної якості це: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертощ, плям і т.п.; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. При отриманні товару Покупець зобов'язаний оглянути на цілісність: транспортувальну тару, упаковки та товару всередині, якщо це дозволяє пакування товару. У випадку коли виявляється пошкодження при отриманні - зробіть фото та відео пошкодження та відмовтесь від отримання. Наш магазин не приймає обмін / повернення товарів, ушкоджених при пересилці і забраних покупцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner